Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Wednesday, February 4, 2015

Berbungkos2


Sian kan anak aku? Xtvt petang berpanas2 pakai mcm ni. Tutup litup semua. Jgn tanya kenapa?! Lol. 

Die eczema. Alhamdulillah mild. Tapi bila die berkeruk garu aku jadi runsing. Jgn ade nyamok gigit, lagi teruk nanti. So kekdah ini la aku praktikkan. Ramai org cam tanya apsal pkai cmni? Tak panas ke? Blablablabla. Aku binget rase nak kaki. Berat mate memandang, berat lagi bahu die yg memikul, tapi kalau dah naik bintat gatal, sape ssh? X anak aku? X aku yg ssh? As long die happy and active mcm baby lain ok la kan?? 

Bila betul2 clear, kita pakai balik sleeveless and shorts ok baby? Mwah! 

Tayunk ucuk ambam kutil2 mami nih. Heh. 

1 comment:

Izwa Kamaruddin said...

takpa takpa..praktis pakai gini nanti senang bila lepak london..gitu ;)