Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Tuesday, December 10, 2013

Berkepit


830am bgun dr katil, terus nen. Pas nen main2 n borak atas katil dlm 30mins. Kol 9am mandi. Lepas mandi bg upah, nen lg skali. Then bwk keluar hall main2 dgn cousin, wan n anyen nye.. Dlm 45min main, bwk msuk blk n zzzz blk. Sampai la tghri. Mood baik sgt pagi2 ni. Sbb puas tido kn?? Alhamdulillah. 

Ptg 6pm mandi lg! Pnh buat mndi 1x shari. Mlm merengek sakan. Ade 2x kot. Lpas tu xde dah. Paling2 lap. 

Tu bkn ceritanya. Ceritanya hari ni Sarah officially x nk kt org. Wlaupon wan. B4 ada la prasan. Bla kazen aku dukong die cemek2 sampai berair mata. Ok lah kn org lua. Tp kali ni wan dia plak. Pdhal mak aku byk take part tlg aku. But lately Sarah dh bsr sket kerja pon mkin mudah, mak biarkan aku buat sndri tanpa bantu. Itu yg Sarah melekap kot dgn mami. 

Bila org rmh ni agah cm biasa la. Sarah yg murah sgt dgn snyuman tsengih2. Tp cam biasa jgk, bila nk buat kerja lain kejap ask mak pndg2 kn. dlm bouncer dia. Or ask mak pangku. Aku p mndi jap mcm tdi. Memula ok. Hlg je aku dr pndgan, Sarah meraung kooo. Tkjot aku. 2x. Pg n mlm. Pg tu igt teori aku slh. Ye lah mne tahu ade yg sakit ke sbb tibe meraung kn? Skali mlm ni meraung lg ble wan dukung. Tkjot aku. 

Cm biasa puas la pujok. Aduh. Sorry nak.. Cmne la plak lepas nih? 

Lagi kecik langkah mami klu mcm ni. Before ade gak lari2 pg bank ke time Sarah sdap tdo. Ask wan tgk kn. paling2 sejam. Klu Sarah bangun pon wan boleh jga kejap smentra mami otw blk kn? Tapi kali ni dgn wan pon taknak, cmane mami nak keluar ni??? Mmg x la aku nyampai hati nak tgglkan. Adoi.. 

How la?

No comments: