Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Saturday, November 15, 2014

Order baju baby.


Ade yang text and tanya tak de bukak order ke utk this and that baju baby brand. 

InsyaAllah masih ada. Cuma sekarang byk kerja lua AND TERUS TERANG aku tak rekemen sangat this brand. OKBG. Why? Sebab SEMUA baju tshirt dia hang aku beli leher kecik and tak de button kat bahu tuh. So bila masuk kepala seksa. Aku sangat pasti kalau mak2 yang jarang membeli tapi bile dah beli akan tenyeh jugak kepala anak dia bagi masuk drp membuang kan? Aku? Terus tak pakai kan dah. Kesian sgt. Ade 2 pasang baju tido. Pyjama biasa. Bukan sleepsuit memang tak bole pakai lansung. Kepala and lengan die kecik. Dlm 5cm kot. Memang kecik tak logik punya kecik. Termenung aku tengok. Ngek gak depa nih. Haih. 

So terbuang gitu je. Nak bg orang? Tak baik bagi orang benda yg kita dah tak nak. So wat tatau je lah. 

Yang best is GAP! Mothercare tu dah tentu2. Aku tatau apsal okbg xnak buat button tepi tu. Hilang macho baby ke ade button stu? Susah ke? Haih. Mmg byk masa buat aku terfikir. Sbb byk yg tak puas ati. Kuality kain? Semua sedap. Kalau cotton dress yg agak keras utk dress gap pling sedap. Nampak kain mahal. Okbg tak. Lol. Old navy pon selesa tapi cepat renyuk sbb lembik sgt cotton dia. Tapi berbaloi dgn harga la as long dia original cotton is ok. 

Jangan kain mcm adults sekarang. Made in rumah mode bandung. Lol. Kain die smua kain murah. Bebulu je gue. Tp asal selesa bedal! That the beza. 

Tata. If ade order emel jerk. 

Oops. RL? RL mmg best tapi tebal cotton nya. Where to? Ada fucntion ok la. Anak retis pon ok. Anak kita bole jerk nak melaram. Pilih la cotton yg lembut. 

Adios. 

No comments: