Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Friday, May 15, 2015

Again pasal carseat!

COMFORT gila carseat nih. 

Aku ada baca ade ibu yang BAGI ALASAN TAK MAMPU! 

Ini contoh aku bagi siap gambar. Carseat ni berharga rm400! And bersepah kat luar sana org2 kita berniaga direct dari UK! And ramai jugak la memang duk melayan shopping jenis ini termasuk aku. So tak perlu di educate dah benda2 shopping ni. Tak perlu bgtahu mmg dah tahu ye x? Sebab apa? Sbb gila shopping la kn? Tapi x pa. Aku bole habaq lagik skalik. Pembelian menerusi peniaga kita di UK ni bole buat instalment 3x byr. 

Instalment 3 KALI BAYAR!!!!! Dah la 400 3x byr plak lagik.

SubhanALLAH. Smartfon korang pon lagi mahal kan? Paling2 RM700. 

Nak diulang ke? Tak yah la dak? So kalau 400 bahagi 3 berapa? Kalau handbag, kasot2, pinggan mangkok reti je kome amik calculator kira sendiri. Again lah aku nk remind. INI SEMUA ALASAN. Akui dan if tetap x setuju just diam. Kalau berbunyik cam 'ala ko tu, aku ni.. Ala ko bole la. Aku cenggini cenggitu' baik toksah bunyik. Anak kita, kita punya hal ye dak? If kita x nak. Kita diam duk stu. Org lain xle sebok psal kita. Tapi kalau beri alasan, org lain akan cuba nasihat. Sbb alasan tun kadang2 sama ada betul2 org lain xtau. Atau buat2 x tahu. So bila org lain cuba bagi jalan.. Patut amik sebagai pengetahuan. Tpi kalau sebaliknya terpulang. Anak, anak kita. 

So kalau tetap dgn tetapan diri. Baik diam. 

Oops 

Preloved WITH VERY GOOD COND pon tak kurang jugakk. FERRARI TUH! and aku caya mesti bole 2x byr. Alasan ape lagik nk bg? 

*aku lebih suka letak 'kita' dlm ayat sebab aku pon sama x penah perfect. 

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)