Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Friday, July 3, 2015

ADIDAS Superstar Supercolor - Pharrell Williams.


Gituh! Bapak nama panjang! Nasib pharrell ni jaman2 mami gemilang terbilang dulu. So cam bole lyn la walaupon utk sarah. Ahaks. 

Kalau adidas justin bieber confirm aku x kose nak beli bahahhaha. 

Cite nak dpt kasot ni becinta jgk. Tgh top hari tu aku menggila nak. Tapi aku duk usha sana usha sni. Tgk dia punya clr mana, size apa. Pastu nak matching2 dgn mami n papa la bagai. Lepas tu hold dulu. Cam x brapa penting kan sbb sarah dah ade sport shoe puma tu. dh learn beli byk2 in 1 time adalah membuang. Sbb x pakai sangat. So lengah punya lengah sekali LESAP semua. 

And dia tak restock!!!! Punya la aku kiciwa! Sbb memula cam minat turquoise. Pink mcm common kan? Sekali tgk ada org pakai turquoise dah x nampak mcm supercolor plak. Hambar je clr die gelap. X mcm candies yg lain. Itu semua la jadi lembab. Sempat plak aku nego in and out kan? 

Lama jugak aku carik. Kat adidas memang tak da lah. Kat instagram ade tapi x mahal size plak tak mengena. 

DANG! 

Baru2 ni jumpa size 8. Terus grab. I know bigger. Tapi dalam 2-3cm je beza dgn sarah now. So x besar mana. Even melissa die pakai now pon size us8. Beso kaki ank aku. Sandle adidas yg baru beli tu pon size 7. Org lain baya dia size 4. Ok fine! Baka beso??? Ahaks. 



K bye. 

No comments: