Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Friday, July 3, 2015

MITSUI outlet, Sepang.





Dua butik ni je aku menggila. Murah! Sangat murah utk RL tuh. Baju dia pon hat yg classic kuda tu pon ada. Idok le jenis baju saki baki. Baju tshirt cute2 classic ada dgn sale yg best. Ingt lagi dulu RL bru masuk MY tshirt lelaki 1 je almost MY5xx. Gila kan? Aku beli jugak dulu masa baru2 bercinta hadiah kan utk sang suami. Di ou masa tuh. Pekerja dia pon kerek semacam. Cit. tapi masa tu owner dia kedek barangkali. 

Sekarang kat klcc tu cheaper but still. Sebab die RL la kot. Kalau tshirt bebudak tu 3xx selai kan? Hah mcm kat mitsui ni tshirt yg sama tapi 1xx je. Menggila aku 10mins. Lebih dr tu x cukop duit nanti nk bayo. 

Tapi nasib baik jugak yg aku amik gmbr2 kat atas tu last utk 2T punya size. Lain habis. Semua start from 3T. Hah bernasib baik dapat tgkp beberapa helai. Baju raya yg tidak plan. Rezeki ank. 

Kalau tshirt classic kuda 2-3 ekor or sekoq utk man dlm rm260 above. Murah la tuh. Sepatutnya 4xx ye. Macam aku beli on9 direct oversea harga die. Tapi sekarang x perlu lagik on9. Hanya die Sepang sajo. I is like. 

And paling ter ber kenan nak p tgk Le Creuset nuhhh. Waaaa mood rumah baru. Harus lah ngerlip dgn colorful yg funky monkey tu kn? Aku ske. Ade 50-60% less. Casseroles hat yg kecik 1000 bole dpt 500. Ye harga UK jugak. So x perlu pesan dgn warga uk. Hanya di sepang. Cayalah! Dekat plak dgn rmh baru weols. Haih. Menakotkan! 

Lain2 butik biase je. Lalu2 cuci mato sajo. Adios amigos. 


No comments: