Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Sunday, November 8, 2015

Poo dah x keras! Alhamdulillah -2y2m


Alhamdulillah dah seminggu lebih kot aku tgk sarah dah stop poo keras. Kalau tak tuh asik poo keras je. 1 hari keras lepas tu 1-2hari cair. Hari ke 3 tu keras balik. Kdg2 keras sgt sampai hari ke 3 x kua poo, 4-5pon x kua sbb die dh troma and mayb die tahan. Die kepit kaki die kau2. Memang benda ni berlanjutan dah 5-6bln kot. Dah pg pakar A. Pakar B. Benda sama lah. Sayo buah and pelawas dhupalac doc bagi. Pusing2 buat ape pon jadi balik. Sayo n buah aku mmg bagi 3hri. Confirm la ade. And selalu kerap sehari skali aku bg. Sarah kan pemakan sayo. Buah apa tah lg. So? Mmg kena jgk. 

And alhamdulillah for the 1st time ini punya lama dah almost 2weeks sarah x de masalah poo. Awal2 hari tu die mggelabah mcm biasa. Pegang aku sana sini takot poo keras. Tapi laju je kua nya sampai la hari ni bila nak poo die ckp  je nk poo. Xde gigil2 lgi cm dlu tu. Wey seram. Aku sll je nangih tgk die nangih tgh poo. Sakit sampai gigil2 kaki die. 

Alhamdulillah dah besar sket die dh berubah. Syukur ya Allah. 

No comments: