Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Friday, July 26, 2013

Assalammualaikum..

Punya la alim intro. Eh kata nak berubah kepada kebaikan. So apa salahnya. Betapa besar nya zat2 memberi salam pada sedara sesama islam tau. Apa kebaikan dia? P check sendiri..

Tunggang terbalik, melepet, uwek sane uwekk sini alhamdulillah wujud jugak 1 lagi blog baru aku ni. Blog syiok sendiri namanya. Tak mengharapakan ada yg memollow, apatah lagi pengharapan untuk dibaca. Sekadar untuk mengisi memory lama untuk masa hadapan, insyaALLAH.

Most kawan2 blogger dah tau kot mana menghilang nye aku beberapa bulan ni.. Alhamdulillah dan syukur ke hadrat Ilahi kerana aku diberi lagi peluang untuk mengandung macam tahun2 yang sudah. Ye tiap2 tahun aku mengandung. Tanpa rasa penat aku terus mencuba lagi dan lagi.. Hingga ke hari ni aku dah pon hamil 32 minggu. Alhamdulillah. Kenapa sekarang baru nak bercerita pada umum? Mengandung kan, awal2 tuh biarlah rahsia.

Setelah minta kebenaran, suami pon bersetuju untuk aku ujud kan blog lagi 1 nih. Alhamdulillah. Cuma ada syarat2 la. Normal la. Ada la limit. Tak boleh la nak cerita semua. Itu dah masuk dalam kategori x ada malu la plak.

So enjoy la ye topic2 yang di share oleh ku. Plus size pregnant lady.




No comments: