Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Friday, November 29, 2013

JANGAN!



Penah nampak tub ni kat mothercare? Sure la penah kan? Ha JANGAN beli. Memang nampak ctk n sexxay tp tah cemana. Now Sarah blom pon 3bln dah x muat die kat tub ni. Mandi bb sure la baring kn sket kn? Yg bestnya Sarah nye kaki dah tersentuh hujung tub ni. Dia suka mandi, die melonjak2 sampai kepa terantuk ke dinding tub tuh. Klu sempat aku elak. Tp ade la skali dua terkena. Tp x la kuat sbb msih cuba ngelak, kna sket je. 

Aku tak pasti aku salah pakai or mmg baby ku dh bsr n pjg. Habis xkan smua bb pkai tub tuh smpi 2bln lbih ke? Nak kata aku silap xkan bb yg x pandai duduk  sendiri tu nk dibiarkan duduk dlm tub tuh. X cantik bdn anak aku nanti kecik2 dah dipaksa duduk sbb nak muat kan tub punya pasal.. 

Tmrw nak hunting tub yg bsr cam dlu2 tu. 

Padan la tgk mami2 ig ade letak anak die dlm tub yg bsr gle. Masa tu tgk dh terdetik dah 'mak ai bsr tub ank dia. X seni lansung mak dia pilih yg gabak terus gitu'.

So padan muke aku! Baru aku tau dorang ni pilih bsr2 sbb apa. Ceh. Yg ctk tu x muat rupanya..

Tapi masalah bsr yg tub2 bsr tu aku pnh tgk kat Robinson rm250+ weih. Dah la bsr gabak x sexxay, bapok maha plak tu! Paling murah yg aku jmpa ni la yg aku pnya ni. Afta less 78 kot. Hahahaa. Xde amik combo2 deh. Single je. 

Dah tu skrg camne?

No comments: