Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Saturday, March 29, 2014

Diaper Bag

Finally!!!





Kaaaaan? Kesudahannye Sarah 6mos baru beli. Kan aku dah kate aku ni berkira. Ahaks. Aku x kan beli klau aku x pakai. Walau ctk cemana pon. See! Bagus kn? X boros kn? Teeepooo! Ahaks.

Kenapa baru sekarang? Padahal aim dah lama. Mungkin dulu belum ada keperluan. And lg 1 ada free gift beli breast pump dulu, diaper bag vkool kot nama nya. Tote biasa je. Tu pon jarang guna. Sbb lebih senang bawak bag uncang biasa cm dpt kt kenduri tu. Gulung2 nappy, letak semprot. Sumbat smua bag uncang tu dlm handbag. Thatz it. Senang! Tisu wipes mmg dh standby dalam kereta. 

Sarah kan full bf? So no need bakul thermos! No need botol ayaq sgala dak? Sooo! Nak wat pe diaper bag? 
Apa beza plak dgn sekarang? Beza diaaaaaaa Sarah dah mamam! Mana nak bwk changing thing dia, mana nak bawak botol air kosong dia, mana nak bwk thermos fooood dia?! Da tuh skrg ni dah pandai berpeluh sakan. Selang bbrapa jam tukaq baju, jika perlu. Pampers plak mandi pagi skali, tengahari tukaq skali, ptg skali and mandi waktu ptg skali, mlm plak b4 tdo 9-10pm skali lgik tukaq. Haaaa kauuu byk alasan nak kena beli diaper bag ni kan? So kira nya kalau keluar 1-2jam pon posibility nk kna tkr pampers, baju, makan, minum itu adalah besarrr. So itu la dia makanya memiliki ini. 

Tania bee hot pink. 

Before ni kuat ati ni teringin kan storksak poppy. Nampak classy. Da tuh into gila2 akan stokke changing bag. Memang dah nak tekan klik buy dah kat amazon. Cheaper 100 dr sini btw. Tapi tapi tapi nasib baik last min tgk utube bag tu cmna. Gila sempoi n simple sgt2. Aku dont like. Org nak letak mcm2. Kn? Huhu so tolak stokke ketepi!

Poppy plak dia jenis mcm ada bentuk. Mcm box. Kompem2 ada limit nak ltak brg. X dan if nk tenyeh2 ikot suka. N if x silap kenot sling kt bahu. Ah leceh! 

So tania bee the best. 

Bole letak telekong kot. Besoooo! 


1 comment:

Zila Zainal said...

wuuuuu lawa tania bee! aah aku pun suka poppy gak. lawo. tapi opening dia mcm kecik kan. so tak jadik juga. eh aku dah polo blog ko yg ni. syioknya banyak cite baby2