Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Monday, March 3, 2014

Sembelit - 6bulan


Ni gmbr hari ni dimana kanak2 riang ini tdk poo selama 3HARI!!! Ya Allah cuak takot semua ada. Stop kn solid food. Bg puree prune pg dan tgnhari. Sedap je tgk die nyum2.. Alhamdulillah walau diduga bgitu rupa anak kecil ini mcm xde apa yg terjadi. Main mcm biasa. Gelak ketawa mcm biasa. Sikit pon x meneran. Aku confuse! Tp alhamdulillah lah. Aku x sampai ati nk tgk nti.

Mcm2 org aku p tnya. Google. Kwn2. Blogger. Utk dpt kn pndpt dan pndgn. And aku tgu smpi ptg ni. Klu x kua gak aku nk ke klinik pakar. 

Ptg ni sarah dah mule meneran. Adehhh sian. Mgigil2 meneran. Muke merah2. Peluh dlm aircond. Mak mgalir air mte peluk anak. Alih2 trase pampers dr kempis kembung semacam. Intai2 dh penuh n terkluar2! Syukur ya Allah. Allah maha mendengar... 

Thx babe 

Phew. Anak. 

No comments: