Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Wednesday, June 3, 2015

Longcham Neo Large


Aku mmg pentegar LC. Sbb apa? Sebab die colorful kot. And die sgt tahan lasak!!! Hitam2 segala daki pon tak nampak. Walaupon most of my collection bkn leather pon sama. Tahan kotor. 

Lagipon dia mcm murah kan nak dibandingkan dgn designer hbag yg lain. Kalau modal 1 bole dpt 4,5bjik dia shj. Lol. 

Ni habaq mai nak cita. Lama dh teringinnak beli yg large punya, approx 47cm kot. Lupa dah. Untuk travel bag. Skali punggah byk2. Masuk dlm tuh. Tapi x beli2 sbb mayb harga yg lalu dpn mata mcm merugikan. Dah la nk buat bag travel. Bkn hbag, lepas tu nk berhabis sgt. So mcm mls lah plk. Rase x mampu disitu. Pastu ade la tgk hok LC lmt edt yg gmbr monster2 tu. funky gils. Kat groupon ada. Waaa ctk. Tapi fkir 2,3x udah2 la tuh. Awak dh la dah beranak pinak, tudung kopiah bagai nak bwk bag monster. Mmg x da apa tapi pd aku cm 'udah2la!' Tunjuk kt suami pon senyum je dia. Tanda setuju dgn aku la utk tdk la dah nk memiliki itu ropa. 

So tah mcm mana dpt email dr lazada. Nahhh! Depa offer aku Neo lagik! Pink plak tuh! Dah tu Large. Murah gila! Aku suka. Pakai plak voucher. Zassss. 

Tahniah! 

No comments: