Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Wednesday, January 15, 2014

Belian dr UK

Meh nak cite.

Lately ni ada jumpa 3rd party yg buat business on9 yg beli brg dr uk and htr ke sni. Dh tentu la malaysian yg duduk sana kan. N dh tentu la brg2 sana cheaper jauh dari sini. Bole je terus buat sendiri n purchase dari amazon etc. Tapi barang yg mahal lebih dr 500 akan dikenakan tax. So baik la beli kat depa yg berbisness camni. Kita xperlu runsing2. Dah tentu murah. Even dorg amik upah pon mmg jauh lebih murah dr brg jual kat Msia nih. And paling best brg boleh installment up to 3mos. Sebab brg bakal sampai depan pintu pon dlm masa 3 bln. So for those who cant wait p beli je kat mall2 Msia. Kayoo! 

So apa je aku try for this 1st trip?? 

Berbaloi ke?! 


Baby monitor ni kat sini rm1200!!! Latest mbp36. 2ways audio n 1 way camera. Crystal clear audio kate nye. Meh sini nak cita brapa aku dpat? Hehehhe rm6xx. Half kan? Gile x gile la murah. Kalau kat msia cekik darah. Xmampu aku! Semua org tau kot kepakaran Motorola dalam bidang ni. Walkie talkie bagai. So gerenti lah bagus nya. 

Lagi 1 aku order 


Dr Marten baby boot in pink

Boot Dr.Marten utk Sarah. Omei kan? Ini harga asal + 50 utk upah beliau. Ok la. Masih berbaloi2. Geram je tgk. 

Ni smua 1st trip aku. Ye total byr 3bln. Super cheap n super cool! 

Dah tu apalagi tak reti nak sambung utk 2nd trip? Reti lah aku dah. Terus menerus shop lagi kat depa ni. Tapi 2nd trip baru bermula. Jadi lagi 3bln nak sampai. Lambat la sket. Tapi xde apa pon nak di cepatkan. 

Megablok 220pcs in pink

Haaa aku beli ni Mega blok 220pcs pink. Omei kan? And aku tau toys ni toys paling bagus utk anak2 punya motorskill. Pegi mana pon ini la dia perlu ada setiap rumah yg mahu la. X mahu xle nak ckp apa lah. Memang aku tau benda ni gila mahal. Dari anak2 buah aku blok yg sikit2 pon dah mhl. FYI kat toyrus benda ni 70pcs dah rm150. Bapak mahal kan? 
Ini 220pcs sure gile mahal. NOT! Harga dia rm250 je. Ye murah. Lagi2 3x byr. Ahaks. InsyaAllah by that time brg sampai Sarah dah boleh duduk n main2. Tapi main masuk mulot. Haha. Yg best bila besar sket. Tapi tak pa lah beli awal. Comel kaler pink! 


Vtec Walker in pink

Ini pon comel. Sgt comel. Sama macam blok tadi clr die ada je clr biasa. Yg biru kuning hijau merah tu tapi tu common. Since ade in pink aku mahuu in pink! Ha ini pon comel. Nanti sarah bole main buat walker. Harga ni kalau kat amazon dlm 100. Tapi kat depa, depa charge aku 150. Ok la kan. Dorg amik 50. 


Beaba Babycook 4in1. 

Haaa akhirnya.. Ingatkan nak purchase sendiri kat amazon. Pon sama. Amik la sini terus. Dapat byr 3x. Hahahaha. Suke! 
Kat Msia paling murah untuk 4in1 ni dalam rm750. Gilo kan? Kat bisness uk ni rm520. Murahhhh bukan? 3x byr gituh! 

So overall ini la dia my 2 trip takat ni. Lepas ni setle 2nd trip sampai. Mau amik 3rd trip plak HAHAHAHA gelak jht. 

Kalau nak tau kat mana, pm la dak? And later2 sampai semua benda insyaAllah aku share kat mana aku join nih. Tunggu semua sampai dulu nahhh? Klu x sbar, meh pm 1st. 

3 comments:

Izwa Kamaruddin said...

good beb!

Unknown said...

Beli dari mne ?? Pliss gtau sbb nak beli 4mom mamaroo

Unknown said...

Beli mana beaba?saye berminat nak beli tp mahal sgt kat msia..