Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Tuesday, April 15, 2014

Baby travel bath tub




Cooool x?

Pengalaman aku dah 3 hotel aku p masa ada sarah ni sangat la memeningkan. Korang p bercuti cemana mandi kan anak weh??? Lagi2 baby yg tak reti sgt duduk apatah lagi berdiri. Ayok! 

Memang awal2 cam korang gak kot. 'Alah bole je. Small matter la tuh' 

Skali hadap. Hah rase ko! 

Lagi2 bila suami p koje. Kita kena buat sorang. Terkial2. Nak letak dlm sink??? Ye tu la aku terpaksa buat b4 walaupon kembang tekak ya rabbi. Bole plak part time tenyeh sink hotel smate2 nk bersih. Da tuh x secure plak. Marble ke batu ke sink tu apa? Tergolek2 anak mana nk pegang dia, mana nak jirus air ceduk air. Mana nak halang dis terhantuk sink. Adeh. If ade tub dlm toilet PON lebih kurang. Geli gak la sbnr nye nak bg anak ddk baring dlm tu. Ya Allah. Serik. Nak tak nak bentang towel 1 bia Sarah pijak. Nak terus sink mak plak kekwat. 

Or else. Aku duduk atas toilet bowl. Sarah aku pangku. And mandi kan. Tu pon masih terkial kalau suami luar kawasan. Tapi bole la dari anak kotor. 

Bkn la nak jaga sgt. Tapi kotor if rmh sndri xpe. Ini bangsa mana main pancot. Ya Allah. Tidakkkkkkkk! Pelihara lah anak ku. Amin

So kali ke 4 ni aku learned! Tahdaaa! Selain sgt mudah dari segi ringan dan x makan space dlm bag. Die sgt selamat dan selesa. Base dia pon float tu. Siap ada tempat letak sabun bagai. 

AND dalam gambar kedua ada temperature alert. Sama ada HOT! Warm atau Cold ayaq yg kita sedia kan. Gile mudah! 

So kalau nak sila pm. RM89. Tq! 

Dah pakai. Bungkos. 

1 comment:

Izwa Kamaruddin said...

hoh...dah kenapa goda aku sekali nie...grrr...