Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Friday, June 27, 2014

Comparison between Recaro Easylife and Babyzen Yoyo






Ok mak2 diluar sana. Pasti tercarik2 kan stroller yang kecil and memudahkan para2 anak dan ibu tu sendiri. Ni ada review sikit dari akak penjual stroller di ig kita nih. Kalau nak beli sila ke ig dia ya? ILOVEBABYSHOP. Dia tatau pon aku buat review ni. Tapi memang gmbr kredit to her. And alang2 meh aku promo skali ig shop dia.. 

Harga tak silap aku harga PROMO RM12xx. 
Memang rata2 tengah buat PROMO.
And banyak ready stok

Kalau babyzen yoyo plak RM15xx.
Dan preorder.

recaro easylife  
bigger
5.7 kg
stand alone 
no cabin all. 

reclined 
6+..
.

babyzen yoyo
 smaller
 6.7 kg
strap to carry
cabin approved
reclined
from 6m+ ada from NB pon ada. Tambah accesories je

Kalau tanya aku.. Tentu2 aku pemakai yoyo and choose yoyo lah kot. Sbab terang2 nampak yoyo masih kecil compare to mana2 kan? So WIN la kat situ. Lagipon aku tengok yoyo much cuter and cool bentuk die berbanding recaro yang pacak keras je aku tgk. Boring. Aku ni memang kalau pilih barang nak yang bagus, selamat and cantik. So yoyo WIN.

Ha cuma roda recaro ada double. So cam more firm la. So pilih pilih dipilih!

Tepuk dada tanya selera