Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Monday, June 30, 2014

Duckscarves - YES Ive Been Duck-ed


Ini color nama aku dah lupa but more to salmon color. 


KL City


And yang terbaru.. Lime! Baru 5minit lepas order. 

Gila plak rasanya aku akt duckscarve ni. Tapi ramai je lagi yang gila kentang! Ada yang beli terus 10! Aku berkenan banyak gak bile tengok #duckscarves kat ig tapi apakan daya.. Stock tak banyak. Tapi ijau ni lama dah aku perati. Ahaks. Masa aku beli salmon yang 1st tuh ada la 5-6 design masih available. Pink, peach, tiffany, lime and apa tah. Tapi aku try pilih salmon tuh. Sebab more to orangee sket. So snang nak match n bole kena dgn byk color baju. Aite? Tapi yang aku tgk kat # aku geram dgn color kuning dia. Arghhhhhh! Why so cantik? Tapi no stock. But no worries. Aku ada beli yellow jugak other brand. Ahaks. Kemana aku nak pakai? Aku memang suka clr blocking. Rasakan...

Now carik balik color2 yang penah aku tgk available dlu tuh dah tak de! Nasib ijo ni ada. Sebab nak la jugak tiffany blu tu ke. Yang lain2 ke. 

Kain yang cantik. Shawl yang panjang (tutup dada). Confirm lah tak jarang. Mudah dibentuk. TAPI handwash or dry cleaning. Letih!

Sorry ni off topic. Ahaks.