Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Friday, October 11, 2013

Cradle

Akhirnya....

Memang kalau boleh tak nak buai untuk Sarah. (Poyo. Xnk2 hantam gak). Tapi apa kan daya..? Sarah alhamdulillah ok. Manja mummy memang suka tido kat ketiak2 and celah2. So memang aku bwk kat katil je la tido sekali bila papa dia koje. Bila papa balik nuh kat cot diam nye. Iyaan mumy rindu Sarah sebab tido jauh walaupon sebilik. Tapi itu tengah peak hour si Sarah bole lah cerita kan? Asal bau ketiak aku je tido la Sarah. Tapi cuba time siang? Jarum jatuh pon dia boleh terkujat.

Memang salah aku la dari awal bedung elok aku p lepas kan. Sarah dah sedap lepas and nk bedung lagi? Memang x la. So tido nye nampak x sedap. Jap2 bangun.. So nak x nak kami decide untuk beli buai. Bia tido lama sikit.

Memang ank2 buah aku pon berbuai masa kecik. Buat syarat je sebab Buai awal2 lepas tu off kan.. InsyaAllah nyenyak. And aku guna jika perlu. Lain2 sesi, mummy pok2 dah berdengkor.. Syukur.

Memang agak kelam kabut nak uruskan anak tanpa suami. Baru sorang. InsyaAllah tahun dpan nak lagik. :)





Electric cradle ni siap remote. Over tak? Over la aku kan? Pemalas betol. Huhuhuhu.. 
Canggih2 betol kan sekarang? Dulu buai paling2 letric je.. Tapi time tu pon canggih sangat dah. Sekarang ni up lagi dengan ada nya remote plak.. Erm cam tu lah musim.

Harga tak sampai RM240

No comments: