Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Tuesday, October 8, 2013

Selamat..

Alhamdulillah..

Anugerah dan Amanah dr yg maha Esa.







Tanggal Sept 02 2013 aku selamat melahirkan hamba Allah yg sgt istimewa buat kami ini. Terima kasih ya Allah. Later aku cerita saat2 yg x kan aku lupakan ini dgn uols. InsyaAllah.

And part paling best aku nk cerita part yg seronok bila shopping brg2 keperluan dan kehendak Sarah lepas dilahirkan. Stroller, carseat, dropolene, ubat flu, poopoo cair, baju2, n breastfeed segala lah. Yg mana boleh dikongsikan aku kongsi nah..

Maklumlah ibu baru. Semua excited, emo, paranoid, aha..

Love u baby Sarah.
Uncles n aunties yg visit all tanya nama 'Sarah je? Sarah je ke?'

Sarah.

1 comment:

IamAin said...

comelje pakai pinkkkkk...
sis,
jgn lupa share tau..xcited nk tau .
boleh jdkan tips.
hehe
selamat berpantanggg