Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Tuesday, October 8, 2013

Sarah binti Sukri

Sarah Sukri. Memang simple dan pendek tapi panjang kami amik masa untuk mencarik. Sampai la dah hari ke 7 kami masih x tahu nak letak nama apa. Tak tipu! Aku mmg x ada nama pilihan bunga2 macam bini2 kat luar sana. Aku serahkan betul2 pada suami. Itu kan lebih afdal? Lagipon aku tak kesah. Janji sedap di dengar, ada makna, and yg paling penting nama Islam lah. Heh.

Until dh melahirkan pon kami main pandang2 laki bini. Nk letak nama apa ni? Lol. Tapi takpa. Kami pon tahu seelok2nya pilih and beri nama selepas hari ke 7 kelahirannya. Itu yang wat dunno dulu. Huhuhu


8 September

Menjelang hari ke 7 kami dh ready. And alhamdulillah kami selesai kan juga niat utk bertahnik n cukur rambut sekali pada hari ke 7 ni. Tak la buat besar2an. Cuma jepot 10org jiran tetangga dan sorang imam masjid. Alhamdulillah nama pon diberi terlebih dahulu. Simple Sarah. Syukur betol dapat selesai kan hajat utk melakukan perkara2 sunat nih. Alhamdulillah. Rambut yg dicukur, ditimbang dan beratnya ditukarkan dgn harga emas masa kini. Total akan dihulurkan pada yg memerlukan.

Semoga diberkati Sarah.

Sebelum dan selepas botaks.


Sebelum dibotak licin oleh Papa nya sendiri. Mummy gerun.. 


Alhamdulillah lepas selesai, made by Papa. 

No comments: