Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Sunday, September 28, 2014

Iphone 6 Gold


Like finally! 

4 tahun pecah rekod aku duk pkai hp paling lama sekali. Mmg dr sekolah kot suka gadget2 nih. So x le sangkal la kebarangkalian kesukaan kegilaan dia tahap mana. Dr ipad 1 pon, ipad 2. So tak yah lah tanya cemana suka nye terhadap iGadget. Knape Apple? X jugak.. Dlu lepas iphone 2 ade pakai blackberry gak. Lupa nama die. 2 bijik gak la upgred. Last bold2. Lepas tu tujaq iPhone balik. Iphone 4. Sampai la la ni. 

Awat tak pakai android? Palang or anti android ka? Dak aih.. Ok je. Tp belom terfikir nak lari dr ios lagik. Nanti2 lah.   

2 hari pakai i6 ni apa komen? Bole bend????? LOL. 1st tgk vid share dorg kat fb tu ku dh tau tinggi rendah kebenaran nya. Lgpon ko ckp la apa pon.. Takat ni mmg aku ske je igadget ni. Cuma aku ni kan pembeli yg agk bijak and berkira. Aku tak la beli tanpa fikir or asal ade je nak. Sakai nama nye tu. Aku beli i6 ni pon sbb i4 aku dah start buat hal. Sebab tu masa kua i5 aku lansung tak teruja and sgt penyabar utk tunggu i6. Rasa x byk beza sgt i4 and i5. I6 ni yes. Baru la rase umphh kat situ dak? Tp apa2 pon klu terlebih duit n nak beli every keluatan I pon terpulang uols. Hak msing2. 

Cuma aku tak phm pengutuk tegar Apple. Korang kenapa weh?! Asal kua benda baru dr ios or Apple matik kna kutok. Klu korg kua benda baru elok je lovers diam. Siap jaja sana sni. Alalalalala so cute perangai. Well nampak dah kan dua2 fans ni cmne org nye? Huhu. 

Tapi aku tak la bias. Nampak la sejak matinya si SJ tu nampk haruk sne sni sket jadi nye. Mcm dlu kata xnk bsr2. Now dah bsr. Which is aku suka plk bsr2. Well 'people change' dak? Normal la tuw. Dah tu ios8 ni agak terkejut sikit. But ok je dalam beberapa minggu ios8.0.2 sudah ada. So settle dah la masalah2 tu.

Btw lg skalik, 1 hari aku akan pakai gak android. Lansung x palang android. InyaAllah 1 day. 

Well.. This is it. 

Ade rasa nak? Pm gue. Member gue juai. 

No comments: