Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Thursday, September 18, 2014

Radio Flyer


Terus terang aku cakap. Aku dr dulu kutok radio flyer ni. Sbb mahal! Perlu ke mhl2 sgt? Hahahaha. Mmg lately sedar diri dah. Jgn kutok2. Kang kne btg hdung sendiri. YES! Terpana.. 




Actually terpana disebabkan aku dok hunting keta menan utk sarah. Yg sarah boleh naik. Maybe Cozy Coupe ke yg sll ade kat taska tu. Or sll shopping mall buat troli mak pak ade skali keta menan anak tu. Tapi harga dia rm500+ semua! Bapak la mahal.dah la kena kayuh. Heh. Benda tu dulu ank buah aku yg dr uk dlu main campak2 tah kemana tah. Klu aku tau laaah. Aku dh simpan dah. Bia buat tukun skali pon. Mhl! 

Option lain. 



Aku nak beli keta kecik yg sarah boleh naik jgk. Seat dia bole isik brg tu. Stereg dia cam stereng bas mengadap atas tuh. Kecik konet je. Pg la tgk kat toyrus masa kat empire hari tu. Ingt nk bg beday girl hadiah. Skali tgk rm300. Terjojoi lg mata aku. Dah kenapa semua mhl??? Ade la murah tapi burok. Sgt. lol. Lepas tuh burok2 seratus lebih jugek. Heh tidak la hai.

So jln2 di mydin seremban. Haaaa ade pon keta ni. Burok bia burok betol. Itu perangai aku. RM69 je. Aku nak beli, papa x kata apa2. Aik x nak lettew. Huhuhuhu. Mmg papa Sarah centu sket. Aku ok je. Tp bila dah mcm tu means die hint nak yg bagus sket lah. Ok2. Phm la kan? 

So nak yg bagus kena la betol2 bagus plak kn? Dah tentu la harga rm400+. 

Disini la mulanya nyekodeng radio flyer nih. Haaaaaa pjg kn cite? Sdor x sedor. 




So sgt comel and ade mcm2 rupa. Ade yg rm300-ribu riban. Ko tunjuk je nak apa. So aku pon baru la start mencarik. Tengok cmne. Something yg mcm dlm gmbr ni mgkin. Dr baby sampai ke beso sket bole naik. InsyaALLAH.



Yg ni pon ok. Hahahahaa. Ni maminye. Kbye