Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Saturday, September 13, 2014

Why i choose Mamy Poko

Sebenarnya aku tatau or tak amik tau pon yang mamy poko ni berapa hengget. Awal2 dlu aku bantai je beli drypers. Sebab aku rasa packaging dia cam cute. Packaging mamy poko ni cam selamber badak je tak de seni lansung. Main letak je gmbr mana2 baby tah. Ahaks.

So aku pakai la drypers untuk beberapa minggu. Tapi kesan dia PADA ANAK AKU kurang memuaskan. Naik rashes. Ini pada anak aku yek? Kang bias plak org kata. Eksen segala. Lepas tuh laki aku kata why not kita try cuba Mamy Poko. Aku pon beli.

Sekali bukak n tengok omakhoiiiiiii berbaloi dengan harga. Nappy dia macam sopenda uwan den. Bosa! Cotton lembut! Memang sana sini dia comfort kan bum2 baby. Aku suka! Sorry anak, sepatutnya mami usha from awal lagik.. Huhuhuhuhu. Sorry uwan. Ese tersebut plak nama mu disini.

So memang terus kekal dengan this brand so far. InsyaALLAH.

Harga paling murah di Aeon. RM43 untuk jumbo size. If dapat time dia ade wat promo RM80 untuk 2 mana2 size jumbo. Aku mula la tamak nak angkut semua. Ahaks.

Or giant and tesco pon selalu gak murah tapi tgk hari. Cuma di aeon aka jj memang selalu murah.

And aku tatau apsal size jumbo kedai2 biasa susah nak juai mamy poko ni. Apsai?