Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Thursday, September 25, 2014

Pengalam setahun pakai Stokke Xplory V3


Alhamdulillah. Hampir setahun sebenarnya. Tapi saja nak gempak kan tajuk. Ahaks. Hoi setahun la dah kot. Sarah pon dah stahun sbulah dah. Awal2 pon pakai buzz.. Ah gasak kat situ.

Menyesal? Tak best? Makin ditinggal2 kan? 

TIDAK SAMA SEKALI.

Alhamdulillah. Memang bermanfaat sampai sekarang. Memang kami ada beli yang senang bawak kulu kilir iaitu babyzen yoyo. TAPI nak cerita selesa mesti lah yang Stokke ni. Tak tau la cemana nak gambar kan. Memang senang cita berbaloi setiap sen. Firm. Comfort. Sarah nampak jauh lebih selesa dalam Stokke ni berbanding Yoyo. Tapi 1 je la. Gedabak. Tapi kalau kami keluar laki bini, most of the time memang kami angkut stokke ni. Sebab anak dan parents slesa. Tapi kalau aku sorang aku bwk yoyo. Memang yoyo tuh untuk aku sorang bwk anak. Somi koje.

And guess what sampai sekarang aku tatau cemana nak fold Stokke ni. Ahaks.Semua hubby yang buat. Yoyo tuh aku petik jari sajo dah pakar.


Yoyo ni memang sebab dia paling kecik bila fold je aku minat. Sbb senang. Sgt senang dibawa kesana kemari. Tapi keselesaan kurang la. Itu semua normal kan? Mana ada benda perfect dlm dunia nih. Fair n square la kan. Material dia pon agak kasar. And bila letak anak aku dalam ni dia selalu melongsot kebawah. Nanti lepas beberapa minit dibetolkan die kebawah balik. Iyan anak mami. Cuma kalau nak ok sikit recline la bagi dia baring. Tapi bdk2 nak ke baring selalu? Yang tegak pon dia tak cukop nak tegak lagi, ini kan nak baringkan. Tapi kadang2 Sarah ok. Anak yg mendengar kata insyaALLAH. Or maybe bole carik padding yang brand2 lain kat luar sana. Aku ada pading tuh tapi lupa nak cuba. Later mami tgk how k manja?

So overall berbaloi sgt2. Syukur alhamdulillah..