Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Saturday, May 31, 2014

Babyzen Yoyo 30/5/14


Alhamdulillah beli dah smalam. Ye aku beli di kedai Kiddie Garden s2. Aik kte dgn 1 minah ni beli. Kn? 

Ha neh nk cte. 

Order nye ode skali minah tu text ckp my ode die xsure ade ke x. Pulak. Tp phm gak la sbb aku diantra org yg lmbt yg ode. Sbb nk wat cmne. Mse aku nk tu mse tu plak supplier die dh nak htr ke dia. Yg smua most dh bpunya. Tp dia kata ada lebih. Ok lah. Letak depo. Tp tah cne die ckp nnti dia chk dlu. Tp dia dh awal2 plak info centu. Jdi cam x tentu kan? Sdangkan harga baru menanti. Kang aku tggu2 skali xde. 

So aku decide baik aku p crik kat seller lain. Dia pon ok and refund duit aku. Dlm msa yg sma aku tgh text dgn KK. Owner kiddie garden tp regards clek foonf carseat sarah. Dah deal. Pre order 3 hari nanti brg sampai ke kedai dia. Ok la. Sekali aku selit la psal babyzen yoyo nih. Tup2 dia kata ada 1 je. Last n stop order dah utk this time. Nanti aug onward baru ada with new price. Phew lega. 

Guess la clr apa? LOL. Color pink jugak. LOL. Memang rejki ke arah tu kan? Ok laaaa.. All clr ctk. Grey je aku nmpk x ctk. Tp msih ctk utk sape2 yg nk jga clr dr kotor kan? Ok then harga brapa? RRP 1800. U vip 1500. Phew~

So aku ckp ko simpan. Japg aku sampai. Laju kan? No lah. Yg sbenarnya mmg dah janji dgn dia and wife nak dtg kedai sbb nak try carseat sarah ok x dgn dia. Selesa ke x. If ok trus ode tru fon je nanti by tuesday insyaAllah. 

So selit psal bbyzen yoyo lansung.. 

Warranty 1 year. Yeay! 


Ni carseat display. Alhamdulillah ok. Selesa. Ingat beso sgt. Skali dtg tgk nk sma besa dgn ank aku. Lol. 

Ok later papa decide which clr k? Paul Frank ni mhl sket. Dlm 300 centu. So we will see. Mami nak pink! Cantik pink white. Ahaks

No comments: