Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Monday, May 12, 2014

Ralph Lauren


Yes we still in KL.Semalam menyoping ke klcc. Cuci mata tenok handbag and baju bajan bayi le. Cuci mata saja. Eh kan boleh beli on9? Watpe gatei tgn beli off9? Ye ade la 1-2 tgn yg gatei p beli baby gap. Kenot tahan that 1. Ok2 mai sini nak cite RL nih.

Masuk2 RL je wahhhhhhhhh ramai parents cha ya nun alif yg biasa2 je tapi anak suma pakai baju kudda(RL) ni lah. Stok tengok kita atas bawah. Almost ALL. Yes! Aku 1st time masuk baby RL. Before this Men je. Ye dah aku ada laki je dlu kan. Belom beranak. Skarang dah beranak masuk le sini. 1 thing aku tak suka RL ni dorang ni terlalu mengdouble stended kan diri. Wehhhhhhhhhhhhhhhh lek lek.. Ramai bapak manusia kaya dari ko. Lagi2 cha ya nun alip yang tongkang mari. Yo yo ooo je. Heee aku masuk tgk 1-2 then chiow. Walaupon aku pandang dorang tuh sbelah mata je, tapi aku tak suka environment gitu. Seriously. Why u have to branding ur self? Rileks le. Macam wajib letak name tag kat dahi 'AKU KAYA' plak. Tah apa2.

So bila aku tgk 1 baju nih je aku dah chow. This is it.


Ye sebijik sejobok dgn ni. Harga kat butik RM290!!!!!!!!!!!!! Apejadah laaaaaaaaaaaaa anak2 cha ya nun alip tuh beli memahal. Mati ke 'tut' jugek. Wah panas betul aku ngan depa nih. LOL! Memang weh. Lagi 1 kalau bab parking. Waaaaaaaah! Berlagak nya. Padahal vios je pon! idung nak tinggi. Macam la jenis idung nya betul2 tinggi dak? LOL. Ok darah aku jgak cha ya nun alip tuh. Ahaks.

So see this baju weh. $18 jo. Kalau duit kita x3.5. Korang kira lah sendiri. Senang kira aku letak la 4. X sampai RM80. Aku tak paham apahal tax mahal sgt kat sini. Jebon betol. Heeeh.

So lepas ni kalau anak aku pakai RL tak yah nak kate kaya ke apa ke. Aku beli USA on9 mari. Shop terus. Tautak?

2 comments:

Izwa Kamaruddin said...

bapak mahal!

Ann said...

sebab tu mls nk msk butik2 gini..xkn nk tabur credit card dgn duit berkapuk lak kan..

wuish..jauh bona beza tu..