Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Friday, May 23, 2014

Baju mengecil dan..




Baju Sarah makin mengecil dan ada yg tak boleh masuk. Ye normal lah sbb dia membesarkan? Tapi bfore ni 2,3 je in 1 time. Tapi this time baaaanyak yg betol2 x muat. Especially sleepsuit. Huhuhu. Aku suka collect sleepsuit. Rasa cute n selesa dia pakai. So jom bukak stock baru yg lama mak simpan nak.. 

OH MY! ANAK MAK DAH BESAR SANGAT! 

Ye aku suka hari ni beli baju utk esok. Huhuhuhu. 

Kalau perasan aku tak suka pakai kan Sarah jeans masa baby sangat. Or kasot. Tah tak tahu kenapa. Aku rasa sbb dia baby, dia belom perlu tu smua. Kasot dia boleh dikira sgt TAPI kasot besar2 dalam plastik byk dalam lemari. Kekekeke. 0Those ctk kot bile pkai masa dia bsr sket. Msa dia berdiri. Kn? 

Nuff said. 

Bila tgk bali all baju ni macam eh besarnya. Panjang nya. Belum muat ni. Tapi bila cuba sarong masyaAllah dah boleh pakai. Besarrr anak mak dah. Uhuk uhuk. 

1 thing aku suka brand Mothercare, Sarah masih byk baju 0-3M dari MC yg Sarah bole pkai. Amazed kn? Ye sebab this brand even prizy sket tapi sgt berbaloi. Gile x bebaloi? 8month masih boleh pkai sleepsuit 0-3M. Sebab nya dia lebarkan tang pinggul/perot and pjgkan stokin tang kaki tu. Sleepsuit lain kan ada stokin gak tapi secoet je tapak stoking nya. Tp mc brand pjg. So bila baby kcik muat2 kaki. Bila baby getting bigger alas kaki tu pon menegak dan memanjang. (Sila abaikan if tak paham) so memang berbaloi. 3 set rm129(kalau x sale) and 90 if sale gila2. Bole pakai 8bulan. Ok la dak? And aku percaya stock baru ni plak bole pakai sampai dia 1.5thn. InsyaAllah.


Ok membebel2. Jom laundry baju 12M and 9M. 

1 comment:

Izwa Kamaruddin said...

salah baju dah kecik ehhh..