Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Saturday, May 10, 2014

Osh Kosh BGosh & Carters 50% OFF. SALE! SALE! SALE! SALE! SALE!





MOST OF THIS ITEM HARGA RM50 JE! JE JE JE JE YE.. OKBG KAT SINI MAHEI.



CARTERS PULAK BELOW RM50 JE JE JE JE! SEMUA CANTIK2. ADEHH.. ($).($)



GAP

SHOPPING UNTUK RAYA RAYA!

Aku memang tak kan lepas kan peluang. Nak authentic tapi tak mampu beli kat Msia. Mahal2 okbg sini kan? So ini la alternative nya. Beli on9 direct USA. 

Kalau sapa2 nak kirim joms. 

Pi website, shopping mcm biasa, and print screen shopping bag uols and emel to gue. Nanti aku quote harga. Jgn la korang kira bulat2 dari website, sebab mesti ada upah post dr USA ke MY. Kalau rasa harga quote aku mahal, toksah la. Tapi itu la yang aku bayo bile purchase brg2 Sarah pon. Ini ada otw lagi brg Sarah and papa. Gap, OKBG and RL. Nak raya katekooooooo.. Tapi apa2 pon jaaaaaaaaoohhh lebih murah dari jual di MY. 

So bole emel gue ke wonderfulretreats@gmail.com

Estimate barang sampai dalam 2-3minggu. Or maybe cepat sikit dr tu. Sebab aku pakai poslaju antarabangsa.LOL. Sebab gayat and tak sabar nak tunggu! Bole? 

Cara bayaran? FULL bole, nak bawak berbincang pon bole. E'eh niaga plak aku.

Adios'


1 comment:

ellysha adam said...

wah sis patutla kt blog sendiri da kureng update ... rupenya update kt sini..hehehehee