Instagram

Instagram
Catch us on instagram 'akubeb'

Saturday, May 10, 2014

Travel domestic 9/5/14


Di kotaraya. Tak sampai seminit ke klcc. 8hari disini dan akan sambung 3hari di jengjengjeng. InsyaAllah. 

Buat yg order baju bajan. Esok last order yek? Ade yg dari awal dah tunggu. Tak fair plak lelama nk tggu. Errr saya BUKAN meniaga ya? Sy ajak JOIN. So dont expect much as a customer plak. Apa yg sy dpt bila tolong??? As a cust saya akan dpt voucher itu ini dr website itself if beli banyak. Voucher bodo2 je pon. X free mana pon! And saya dpt mengurangkan fee pos sebab share2 dgn uols. ITU SAHAJA! 

Dimana if kalau tgk di instagram yg meniaga barang2 ni baju berharga RM80 dorang charge RM2xx. Ye almost 3x ganda. System yg sama aku pakai. Tapi dia berniaga. Aku tidak. Dia nak kaya. Aku tak mo lah. X kaya mana pon. Tapi tu hak masing2. Itu cara dia. Tapi ini leisure time aku. Bila aku order aku bukak kat korang order. Kalau tdk, tdk lah! Or else if korang ade yg nakkkk sgt order bila2 cuba email aku. Aku ni rajin je join. LOL! 

So itu faedah dah kaedah. Maaf bagi sapa2 yg mtk tlg. Bukan tak boleh tlg. Tapi sy tak kaut untung atau meniaga. Mahupon on9 pakai laptop. Tidak ya. Dlm 150x sy update n3 kat sini baru 2x dr 150x tu sy on9 laptop. Yg lain SEMUA ONLINE DARI HP. 

Sila baca dgn intonasi sempoi. Kang ada kata poyo plak kang hakhakhak. Eh aku bercuti nih. 

So back to reality. Sarah pon mcm dh bunyi loceng gelang dlm blk. Dh bangun gamaknya! Mami dh settle masak. Jap lagi papa nak nyum2. 

Salam uols! 

No comments: